Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Karlovy Vary / Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu

Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu

Kokiska s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu. Práce na plný úvazek v turnusových službách. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 000 do 26 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Kokiska s.r.o. - 007, okres Karlovy Vary. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Martina Friedlová, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.cz
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou.
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího.
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.

Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku a Rumunsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál

Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy

Co očekáváme my od Tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč

Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
- platové ohodnocení 24000,- Kč
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned
občerstvení, sick days, teambuilding,?vzdělávání, home office, stravenkový paušál?

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Kokiska s.r.o.
Místo výkonu práce: Karlovy Vary
Platové ohodnocení: 24 000 – 26 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Martina Friedlová
Telefon: 775 228 788
E-mail: martina.friedlova@kokiska.cz

Referenční číslo ÚP: 29557680727
Poslední aktualizace: 14. 6. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22. 7. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů